Kalau Monyet Mengamuk, Boleh Cabut lari tak ?


Hai,

MONYET MENGAMUK |  Dekat sini sapa yang pernah tengok monyet ? baik soalan bodoh tu. hahaha sapa yang pernah kena kejar dengan monyet ? baru betul. hehe . aku tak pernah tapi hampir-hampir kena kejar ada. dulu masa kecik-kecik jalan-jalan dekatTaman Belia dekat sini .

Tapi masa tu seekor monyet je, kalau bnyak ekor macam mana la aku lari masa tu. hahaha .Korang pernah tengok tak sekumpulan Monyet serang Manusia ? tak pernah  ? meh aku bagi link ni : LINK 

kadang2 lawak jugak tgk action kita yang kita kita tak sedar kan. mimik muka dia. hahaha. korang tak caya, tengok dkat link yang aku bagi tu. huhu
loading...

0 comment... add one now