Kalau Monyet Mengamuk, Boleh Cabut lari tak ?

- 9:55:00 AM

Hai,

MONYET MENGAMUK |  Dekat sini sapa yang pernah tengok monyet ? baik soalan bodoh tu. hahaha sapa yang pernah kena kejar dengan monyet ? baru betul. hehe . aku tak pernah tapi hampir-hampir kena kejar ada. dulu masa kecik-kecik jalan-jalan dekatTaman Belia dekat sini .

Tapi masa tu seekor monyet je, kalau bnyak ekor macam mana la aku lari masa tu. hahaha .Korang pernah tengok tak sekumpulan Monyet serang Manusia ? tak pernah  ? meh aku bagi link ni : LINK 

kadang2 lawak jugak tgk action kita yang kita kita tak sedar kan. mimik muka dia. hahaha. korang tak caya, tengok dkat link yang aku bagi tu. huhu
Advertisement


EmoticonEmoticon

 

Start typing and press Enter to search