RANCANGAN KANAK-KANAK YANG MENJADI PILIHAN KETIKA TAHUN 80 DAN 90 AN !

Setiap orang melalui zaman kanak-kanak, ada yang terlalu happy ketika zaman kanak-kanak, ada juga yang terlalu aktif ketika zaman kanak-kanak . Sebaliknya ia hanya kenangan yang kita tidak sengaja cipta ketika kita kanak-kanak . Aku nak tanya korang, dalam banyak-banyak kenangan, kenangan apa yang korang tak boleh lupa dan benda tu tak da dah sekarnag.

Aku nak bawa topik mengenai rancangan tv kegemaran atan lebih mudah rancangan kartun kegemaran korang ketika xzaman kanak-kanak yang tidak ada pada zaman sekarng. Aku suka rancangan  kartun melayu yang bentuk buah-buahan tu,. ada manggis, durian dan lain-lain. hehe .

RANCANGAN KANAK-KANAK YANG MENJADI PILIHAN KETIKA TAHUN 80 DAN 90 AN !

Selain itu,kita juga tidak boleh lupa dengan Gaban , Ultraman ,Kluangman dan macam-macam lagi kartun yang menarik yang sudah tak ada zaman sekarang ini . Dalam Entri ini , korang boleh tengok bertapa banyaknya rancangan kartun yang kita tengok zaman dulu-dulu sudah tak di siarkan lagi.

Pasti korang akan teringat zaman dulu-dulu, hehe tengok tv dengan adik beradik lain kan. jom baca dan tengok ranacnagan kartun yang korang minat dulu di sini .

Setiap kenangan yang hadir pastinya melahirkan rasa rindu untuk kembali ke saat-saat itu, namun ia mungkin sudah terlambat.kita hanya mampu mengimbau kembali kenangan itu. hehe emo lakk.. yela kan, zaman dulu banyak kartun best-best. zaman sekarang tengok upin-ipin jerr.. hehehe

Nak imbau nostalgia, korang tengok link yang aku bagi tu ya.

sekian.
loading...

0 comment... add one now