BIODATA IDRIS KHAN - PELAKON DRAMA DUDA TERLAJAK LARIS



BIODATA IDRIS KHAN - Idris Khan merupakan seorang artis yang baru mewarnai bidanglakonan di Malaysia. memiliki wajah yang kacak dan di gilai oleh wanita. Kini dia membintangi drama Duda Terlajak Laris yang di tayangkan di tv 3. berikut merupakan Biodata Idris Khan "

BIODATA IDRIS KHAN - PELAKON DRAMA DUDA TERLAJAK LARIS
gambar mysumber.com

BIODATA IDRIS KHAN I PELAKON DRAMA DUDA TERLAJAK LARIS

Nama Penuh : Idris Khan Bin Abdul Ghafar
Nama Artis : Idris Khan
Asal : Cheras
Tarikh Lahir : 15 disember 1988
Tempat Lahir : -
Kerjaya : Model dan Pelakon

Seronok tak tengok dia belakon dalam drama duda terlajak laris ? aku suka member dia yang cakap penang tu. hahahaha macam suara Azad .

Sekian.

p/s : korang kenal tak amyra Rosli dan Amar Baharin ? Diorang ni ada promosikan something. jom tengok apa yang mereka promosikan di sini .

0 comment... add one now