DASYAT !! GAMBAR LETUSAN GUNUNG BERAPI SINABUNG SUMATRA INDONESIA !

GAMBAR LETUSAN GUNUNG BERAPI SINABUNG SUMATRA INDONESIA I Tadi pagi masa aku tengah scroll facebook, admin terjumpa gambar letusan gunung berapi Sinabung-Sumatra Indonesia. Allahu Akbar . seram sejuk admin tengok . Letusan gunung berapi bukan lah satu perkara yang main-main, ia satu fenomena yang di cipta Allah untuk kita ambil iktibar dan pengajaran.

Korang tengpok gambar pun dah gerun, apatah lagi masyarakat di kawasan tersebut . Kredit gambar : Selamat Pagi Indonesia .

GAMBAR LETUSAN GUNUNG BERAPI SINABUNG SUMATRA INDONESIA

GAMBAR LETUSAN GUNUNG BERAPI SINABUNG SUMATRA INDONESIA


GAMBAR LETUSAN GUNUNG BERAPI SINABUNG SUMATRA INDONESIA


GAMBAR LETUSAN GUNUNG BERAPI SINABUNG SUMATRA INDONESIA

Kita doakan semua masyarakat di kawasan tersebut selamat dari segala bencana begitu juga dengan kita di sini. Hati-hati juga buat yang selalu travel, sebelum travel, semak atau periksa dulu keselamatan tempat yang kita nak melawat supaya dapat mengelak dari sebarang perkara buruk dan perkara yang tidak diingini.

Sekian.

p/s : kereta ini mampu masuk dalam sungai dan dalam air. agak-agak korang lah kan, dia mampu tak lepasi kehangatan larva gunung berapi ? tcuba tengok kereta apa ? tengok dekat sini .

0 comment... add one now