SINOPSIS DRAMA MR TANDA SOAL !

SINOPSIS DRAMA MR. TANDA SOAL I Drama baru ini menggantikan drama Mr Boss Miss Stalker yang telah menamatkan siarannya beberapa hari sudah. Drama baru ini bersifat komedi yang di bintangi oleh Johan Ashaari .Berikut merupakan sinopsis drama Mr Tanda Soal .

sinopsis drama Mr Tanda Soal .
gambar myinfotaip.com

SINOPSIS DRAMA MR TANDA SOAL 

Kisah ini mengisahkan tentang kehidupan Alisa yang terpaksa berjiran dengan bekas tunang dan bekas kekasihnya . Bekas tunang dan kekasihnya itu tinggal di sebelah kiri dan kanan rumahnya. Pelbagai karenah yang berlaku sejak mereka pindah di kawasan tersebut. Persoalan timbul, adakah alisa masih mencintai kedua-dua jejaka terbabit .  Siapakah pilihan Alisa ?

Mampukan Amran dan Zamir menawan hati Alisa ?

Dalam Episod pertama, aku sempat tengok sedikit . drama yang bersifat komedi ini di bintangi oleh Johan Ashaari dan Hanna Aqeela di samping beberapa pelakon lain . Mungkin jalan cerita di awal cerita agak santai dan mudah di baca. kita nantikan kejutan dalam episod-episod seterusnya .

Nak tahu siapa yang menjadi pilihan alisa ? jangan lupa saksikan drama Mr tanda Soal di Tv 3 setiap hari jumaat hingga ahad .

SENARAI PELAKON DRAMA MR TANDA SOAL

sekian .

Post a Comment

Previous Post Next Post