SINOPSOS DRAMA CINTA 11 SYARAT !

SINOPSIS DRAMA 11 SYARAT | Drama baru ini yang menggantikan drama akadku yang terakhir lakonan Tiz zakyah dan juga amar baharin kini menemui penonton mereka setiap petang . Antara pelakon yang membarisi drama cinta 11 syarat adalah Aqasha, bella daly, Iqram dinzly dan ramai lagi. berikut merupakan sinopsis drama cinta 11 syarat .


SINOPSIS DRAMA CINTA 11 SYARAT
Gambar myinfotaip.com

SINOPSIS DRAMA CINTA 11 SYARAT

Rasya seorang pelajar yang pintar, dia sering kali mendengar nasihat ayahnya agar tidak bercinta dengan sesiapa ketika masih belajar. Namun kehidupannya berubah apabila dia terperangkap didalam cinta orang lain. Akhirnya menyebabkan dia terlanjur sehinggakan didapati hamil. Berita kehamilannya pula tersebar ke seluruh kampung. orang mula mempersoalkan rasya .


Haziq pula seorang lelaki yang agak memilih pasangannya . Dia tidak gemar berkahwin dengan perempuan yang bebas . Dia mengambil keputusan untuk mengahwini rasya walaupun dia mengetahuo rasya sudah hamil. Namun dia tetap mengahwininya. lebih parah lagi, dia juga hampir dua kali ingin membunuh rasya .

Akhirnya rasya bersetuju untuk berkahwin dengan haziq . setelah semua syarat yang di tetapkan olehnya agar dia tidak boleh berkahwin dengan haziq di tunaikan oleh haziq satu persatu .selepas berkahwin , rasya perlu menyelesaikan baki 10 syarat yang haziq tetapkan .

Shahrie pula berasa tidak selesa dengan berita perkahwinan Rasya dengan Haziq. dia rasa haziq hanya mahu mengapa-mengapa rasya. Dia pula berusaha untuk dapatkan Rasya . Apakah akan terjadi dalam keluarga rasya ? siapa pula shahrie ini  ? jangan lupa saksikan di astro setiap petang !

sekian .


Post a Comment

Previous Post Next Post