CARA TERBAIK UNTUK KURUSKAN BADAN !

CARA TERBAIK UNTUK KURUSKAN BADAN ! | Masih mengalami masalah untuk kuruskan badan ? Pernah tak terfikir yang cara kuruskan badan yang salah akan menyebabkan anda tidak pernah kurus ? Macam mana nak kurus kalau cara yang kita guna salah. nanti title " budak gemuk " melekat dekat korang sampai bila-bila. hehe meh aku kongsikan CARA TERBAIK UNTUK KURUSKAN BADAN ! 



CARA TERBAIK UNTUK KURUSKAN BADAN !


CARA TERBAIK UNTUK KURUSKAN BADAN !

1. Bersenam !

Bersenamlah walaupun sekejap. pastikan korang keluarkan peluh ,barulah badan korang sihat. Kalau korang kerja pejabat, masa nak balik rumah tu kan. turunlah pakai tangga. kalau korang buat awal pagi, nanti kang berbau peluh satu office lak kan . hehe kalau buat petang, korang terus balik rumah dan boleh mandi. settle masalah .

baca juga : Formula kurus !

2. Minum Air Masak !

Air masak merupakan medium penting untuk menguruskan badan. Banyakkan minum air masak dan kurangkan minum air manis.




Pendek kata, CARA TERBAIK UNTUK KURUSKAN BADAN ini banyak, ada yang mengatakan kurangkan makan nasi dan lain-lain. semuanya bergantung kepada kita untuk memilih cara yang terbaik untuk menguruskan badan. ingat ! jangan putus asa ! teruskan anda mampu mengubahnya !

Sekian.

0 comment... add one now