SENARAI PESERTA GEGAR VAGANZA MUSIM KETIGA !

- 9:04:00 PM
SENARAI PESERTA GEGAR VAGANZA MUSIM KETIGA ! || Selepas musim keduanya mencatat kebangkitan yang agak hebat berbanding musim pertama . Kini Gegar Vaganza kembali menemui penonton . Rancangan realiti yang mengumpulkan artis-artis lama yang pernah mengegarkan tanah air satu ketika dahulu di atas satu pentas iaitu pentas Gegar Vaganza ! Berikut merupakan SENARAI PESERTA GEGAR VAGANZA MUSIM KETIGA !


SENARAI PESERTA GEGAR VAGANZA MUSIM KETIGA !


SENARAI PESERTA GEGAR VAGANZA MUSIM KETIGA !

Peserta Lelaki 

Ameng Spring
Zarul Umbrella
Razis Ismail
Gmie Screen
Rem
Shidee Data

Peserta perempuan

Nora Ariffin
Siti Sarah
Elly Mazlien
Azharina
Intan Sarafina
Zur Eda



Wah mantap-mantap peserta kali ini . aku nampak macam peserta perempuan lebih menonjol berbanding peserta lelaki. aku rasa macam tu. tetapi kita kena tengok dan tunggu pesembahan mereka nanti .

Bila Gegar Vaganza 3 akan bermula ?

16 October 2016 .

Siapa Pengacara Gegar Vaganza Musim 3 ?

Sudah pasti Nabil dan Jihan Muse .

Kurang lebih 2 minggu sahaja lagi gegar vaganza musim ketiga akan bersiaran. jadi kalau korang dah baca SENARAI PESERTA GEGAR VAGANZA MUSIM KETIGA ! , agak-agak siapa yang akan jadi juara. aku rasa Nora. hehe

Sekian.


Advertisement

3 Comments

avatar

Yeyyyy boleh tgok! ada otai2 mcm zarul and ameng! huyoooo. Data screen. pehhhh mesti gempak

avatar

Yeayy gegar vaganza dh nak mula.


EmoticonEmoticon

 

Start typing and press Enter to search