SENARAI PESERTA GEGAR VAGANZA MUSIM KETIGA !

SENARAI PESERTA GEGAR VAGANZA MUSIM KETIGA ! || Selepas musim keduanya mencatat kebangkitan yang agak hebat berbanding musim pertama . Kini Gegar Vaganza kembali menemui penonton . Rancangan realiti yang mengumpulkan artis-artis lama yang pernah mengegarkan tanah air satu ketika dahulu di atas satu pentas iaitu pentas Gegar Vaganza ! Berikut merupakan SENARAI PESERTA GEGAR VAGANZA MUSIM KETIGA !


SENARAI PESERTA GEGAR VAGANZA MUSIM KETIGA !


SENARAI PESERTA GEGAR VAGANZA MUSIM KETIGA !

Peserta Lelaki 

Ameng Spring
Zarul Umbrella
Razis Ismail
Gmie Screen
Rem
Shidee Data

Peserta perempuan

Nora Ariffin
Siti Sarah
Elly Mazlien
Azharina
Intan Sarafina
Zur Eda



Wah mantap-mantap peserta kali ini . aku nampak macam peserta perempuan lebih menonjol berbanding peserta lelaki. aku rasa macam tu. tetapi kita kena tengok dan tunggu pesembahan mereka nanti .

Bila Gegar Vaganza 3 akan bermula ?

16 October 2016 .

Siapa Pengacara Gegar Vaganza Musim 3 ?

Sudah pasti Nabil dan Jihan Muse .

Kurang lebih 2 minggu sahaja lagi gegar vaganza musim ketiga akan bersiaran. jadi kalau korang dah baca SENARAI PESERTA GEGAR VAGANZA MUSIM KETIGA ! , agak-agak siapa yang akan jadi juara. aku rasa Nora. hehe

Sekian.


3 comments.. read them below or add one

AinAthirah Anuar AinAthirah Anuar October 5, 2016 at 9:42 PM
Yeyyyy boleh tgok! ada otai2 mcm zarul and ameng! huyoooo. Data screen. pehhhh mesti gempak
Kin Naz Kin Naz October 6, 2016 at 3:29 AM
Yeayy gegar vaganza dh nak mula.