INI PUNCA ELLY MAZLEIN UNDUR DIRI DARI GEGAR VAGANZA 3 !

INI PUNCA ELLY MAZLEIN UNDUR DIRI DARI GEGAR VAGANZA 3 ! || Menurut kenyataan yang di keluarkan oleh Berita harian hari ini , Elly mazlien berkata pengunduran beliau adalah kerana terkecil hati kerana komen Dato' Ramli MS  sewaktu menjadi juri kepada persembahannya . Semalam, Elly menyanyikan lagu Jangan menangis sayang berduet bersama Achong . INI PUNCA ELLY MAZLEIN UNDUR DIRI DARI GEGAR VAGANZA 3 !

INI PUNCA ELLY MAZLEIN UNDUR DIRI DARI GEGAR VAGANZA 3 !




Dalam komen juri tersebut , Dato Ramli Ms ada menyebut mengenai ihsan astro sama ada ingin mengekalkan elly mazlien atau tidak menyebabkan Elly berasa kecil hati dan mengambil keputusan untuk menarik diri dari Gegarvaganza 3 .Rata-rata peminat terkejut dengan pengumuman penyingkiran Elly Mazlein pada minggu ke-4 ini . Rata-rata peminat ingin  melihat elly mazlien terus mara ke pusingan seterusnya tetapi berlaku sebaliknya .

Elly yang di asak oleh wartawan berkata dia tidak mehu menyalahkan sesiapa. dia menerima hakikat keputusan dari juri yang mana beliau juga memperoleh markah paling rendah semalam.Pihak Astro pula menyatakan bahawa elly mazlien bukan menarik diri sebaliknya markah persembahannya paling rendah berbanding peserta lain dan akhirnya menyebabkan ia tersingkir

"Berdasarkan format sebelum ini, minggu duet memang ada penyingkiran. Elly tersingkir kerana mendapat markah terendah iaitu 74.4 iaitu 0.2 kurang berbanding Sarah yang mendapat 74.6," katanya.

Jadi terjawab sudah persoalan kenapa elly mazlein tersingkir di konsert gegar vaganza 3 . bukan sebab tarik diri tetapi kerana markahnya paling rendah dalam kalangan peserta .  jadi peminat harus menerimanya dengan hati terbuka kerana ini pertandingan dan ada menang dan ada kalah. teruskan sokong kepada peserta lain !

Sekian.

sumber :http://www.bharian.com.my/node/210011

Post a Comment

Previous Post Next Post