KISAH NGERI KUMPULAN GADIS INI DI DALAM HUTAN !

KISAH NGERI KUMPULAN GADIS INI DI DALAM HUTAN ! || Setiap manusia tidak terlepas dari mempunyai perasaan ingin tahu yang menggunung dalam diri ini . tetapi perasaan ini juga perlu di bendung dan di jaga agar tidak terlalu berani sehinggakan memudaratkan diri sendiri . Sebagai contoh KISAH NGERI KUMPULAN GADIS INI DI DALAM HUTAN berlaku dalam kalangan gadis yang melakukan aktiviti perkhemahan .


KISAH NGERI KUMPULAN GADIS INI DI DALAM HUTAN !


Mereka terdiri dari 4 orang iaitu May, Shima  dan dua orang rakan yang lain . Pada waktu perkhemahan tersebut , mereka bertolak pada waktu siang dan ketika ini tiada apa yang berlaku sehinggalah ketika makan malam. Salah seorang dari rakan mereka iaitu shima yang sebelum ini begitu petah berkata-kata tiba-tiba senyap dan tidak banyak bercerita .

Seorang kawan mereka menyedari perubahan yang berlaku pada shima dan dia tidak bertanyakan dengan lanjut mengenai apa yang berlaku . Setelah makan malam , Shima berbisik sesuatu kepada rakannya itu, tetapi hanya kedengaran dari suara Shima seperti " PONTIANAK " . Rakan tersebut membiarkan bisikan itu dan terus menuju ke kawan-kawan yang lain .  

Ketika masuk tengah malam, Rakan tadi terasa seperti ada orang mencubitnya . Dia terkejut dan terjaga ! rupa-rupanya May, dia kejutkan rakan tersebut untuk teman dia buang air. Di pendek kan cerita ketika dalam perjalanan untuk buang air tersebut ,  Rakan terbabit teringat akan shima dan nak bertanya kepada May sama ada, dia sedar tak perubahan yang berlaku pada Shima .

Tiba-tiba, mereka terdengar suara mengilai yang kuat . Dalam fikiran mereka adakah itu pontianak ? secara tidak sengaja, telefon bimbit mereka terakam satu entiti berbaju putih di kawasan terbabit. seram sejuk di buatnya aku tulis balik cerita ini. korang nak tahu tak apa yang jadi kepada shima selepas itu ? korang nak tengok video yang sempat dirakam tersebut ? rujuk link ini .

Maaf sebab aku terpaksa stop bercerita , rasa tak sedap je cerita benda ni. meremang pulak tengkok. fuhh . korang tengok dekat pautan yang aku kongsikan . Ingat ! lepas ni kalau masuk hutan , mulut jangan celupar , jaga adab tu tau. kalau tidak jadilah macam KISAH NGERI KUMPULAN GADIS INI DI DALAM HUTAN !

Sekian.



0 comment... add one now