VIRAL ! TEMPAT BIRU YANG MENARIK !

TEMPAT BIRU YANG MENARIK ! ||  Ada tak antara pembaca blog ini meminati warna biru ? warna biru merupakan antara warna yang unik disamping warna-warna lain yang terdapat berdekatan dengan kita . Warna biru juga di katakan mampu menarik perhatian orang ramai di samping menyejukkan hati bagi sesiapa yang melihatnya . Pernah tak korang sampai ke TEMPAT BIRU YANG MENARIK ?



TEMPAT BIRU YANG MENARIK !

Tak pernah ? Antara tempat yang berwarna biru yang menarik perhatian sudah pastilah lautan . warna birunya seakan-akan tidak pernah pudar sehingga kiamat menarik ramai penyelam untuk menerokai apa yang ada di dalamnya . Selain lautan ada sebuat perkampungan di Sepanyol yang hampir keseluruhannya bewarna biru . Kampung tersebut di namakan Smurf Village .

Warna biru yang menakjubkan mampu memberi keyakinan kepada kita untuk terus melangkah dengan memakai sebarang corak yang berwarna biru pada badan kita. Bagi peminat warna biru ,pasti korang nak tahukan mengenai tempat warna biru yang menarik selain dari Smurf Village ? Nah, aku belanja dekat korang 7 tempat warna biru yang korang kena lawati , . Rugi tak tengok sebab lawa gila tempat dia. serius !

Pendek kata, sudah pasti ramai yang meminati warna biru kerana daya tarikan yang terdapat pada warna tersebut . kalau korang perasan, jenam-jenama besar juga menggunakan warna biru sebagai warna utama seperti intel,Dutch lady dan lain-lain . Ini membuktikan warna biru juga memainkan peranan tertentu sebagai daya tarikan kepada mereka . Kalau korang nak travel ke tempat-tempat warna biru yang menakjubkan ! korang boleh tengok di entri yang aku kongsikan di atas. Semoga bermanfaat .

Sekian .

Post a Comment

Previous Post Next Post