SINOPSIS DRAMA CINTA ROLLER COASTER TV 3!

SINOPSIS DRAMA CINTA ROLLER COASTER ! || Drama yang ditayangkan di tv3 ini bersiaran pada setiap hari jumaat hingga ahad . Tayangan bermula dari pukul 7 malam sehingga 8 malam. Drama Cinta Roller Coaster merupakan antara drama komedi romantik yang mengetengahkan situasi percintaan pelajar universiti dan bagaimana mereka menempuhi alam keluarga ketika di alam Universiti. Berikut merupakan SINOPSIS DRAMA CINTA ROLLER COASTER !


SINOPSIS DRAMA CINTA ROLLER COASTER !


SINOPSIS DRAMA CINTA ROLLER COASTER !

Kisah bermula apabila Syakir ( SYazwan zulkifli ) berpindah bersama keluarganya ke kampung halaman mereka setelah sekian lama. Di kampung tersebut di mana ayah dan ibunya membesar termasuk dirinya sendiri sebelum berhijrah ke bandar. Ziany( puteri aisyah) pula seorang anak yatim piatu dan dia di jaga oleh Neneknya.

Ziany dan Syakir satu sekolah dan persahabatn mereka bermula dengan konflik apabila syakir melanggar peraturan sekolah . Sejak itu ziany dan syakir mula berkahwan. dalam diam ada rasa cinta dalam hati syakir. Selang beberapa ketika, nenek ziany meninggal dunia , ziany tiada tempat tinggal dan syakir mengambil keputusan untuk berkahwin dengan ziany supaya ziany boleh tinggal di rumahnya .

Kemudian, mereka berjaya melanjutkan pelajaran ke Univesiti. Pada mulanya mereka merahsiakan perkahwinan mereka ,selepas beberapa kali ziany cuba di ganggu oleh lelaki lain. Syakir dengan secara rela hati memberi tahu kawan-kawannya  yang dia sudah berkahwin dengan ziany. selepas itu mereka kembali sebagai suami isteri dan akhirnya mereka berjaya mendapat cahaya mata pertama mereka.

Mampukah mereka mengatasi masalah rumah tangga selepas kelahiran anak mereka ? bagaimana mereka membahagikan masa di antara study dengan keluarga ? jangan lupa kita saksikan drama cinta Roller Coaster di tv 3 !

Artikel berkaitan : Senarai Pelakon Drama Cinta Roller Coaster .

Seronoknya bila baca SINOPSIS DRAMA CINTA ROLLER COASTER ! , aku tengok drama ini pun nampak sweet jer drama ini. korang tengok tak drama Cinta roller coaster ini ? amacam best tak ? ce komen sikit.

Sekian.

1 comment... add one now

Nadia Nurul Nadia Nurul December 24, 2016 at 4:16 PM
tak pernah lagi tengok drama ni..huhu..tak sempat nak tengok pun..tapi saya suka tengok lakonan Syazwan tu