VIRAL ! VIDEO DOODLES RAKYAT MALAYSIA YANG MENAKJUBKAN !

VIRAL ! VIDEO DOODLES RAKYAT MALAYSIA ! || Doodle adalah salah satu jenis lukisan yang bercirikan kartun yang menjadi kegilaan penggiat seni lukis . Tak ramai yang mempunyai keupayaan untuk melukis doodle melainkan mereka yang terpilih sahaja. Lukis yang betul-betul terperinci ini menjadikan ia begitu bernilai dan sukar untuk di lakukan.

VIRAL ! VIDEO DOODLES RAKYAT MALAYSIA YANG MENAKJUBKAN !





Di Malaysia juga tidak kurang hebatnya, apabila ada pelukis-pelukis doodle semakin hari semakin meningkat naik. Cuma mungkin permintaan terhadap doodle agak berkurangan. Ini adalah antara luahan yang di luahkan oleh kawan-kawan aku sendiri yang melukis doodle di luar sana.

Untuk pengetahuan korang, ada satu Video doodle rakyat malaysia yang pasti menarik minat korang untuk melihat hasil karya mereka. Doodle mengenai situasi dan latar tempat yang di tonjolkan dalam video ini membuatkan korang akan cakap WOW ! WOW ! WOW !. Kalau korang di minta untuk buat benda yang sama, mesti korang cakap " aku tak boleh" , ni lawa gila !

Pendek kata, rakyat malaysia memang power dalam melukis .tanpa seni lukis mungkin kita tidak akan mampu membina bangunan-bangunan cantik yang pelbagai rupa. tetapi satu sahaja aku harapkan kepada rakyat malaysia. Jangan abaikan pelukis-pelukis doodle dan pelukis-pelukis lain. mereka mencari rezeki dengan melukis doodle , kita bantulah mereka dengan membeli karya mereka.

Kalau korang tengok video yang aku kongsikan tu, korang akan dapat lihat bertapa berseninya lukisan pelukis ini dan mungkin jika di nilai oleh pelukis luar negara ia begitu bernilai. Semoga pelukis-pelukis doodle di dalam negara kita terus melukis dengan baik dan di murahkan rezeki kita bersama. jom VIRALKAN ! VIDEO DOODLES RAKYAT MALAYSIA !

Sekian.

Post a Comment

Previous Post Next Post