GAMBAR GADIS BERGAYUT DI SIGNBOARD IPOH !

GAMBAR GADIS BERGAYUT DI SIGNBOARD IPOH ! ||  Baru-baru ini viral di media sosial mengenai sekumpulan gadis yang bergayut di Papan Tanda  " Ipoh " . Ramai yang memuji dan juga meluahkan rasa kagum kepada mereka yang berani bergayut di atas Sign Board tersebut. Namun, segala pujian bertukar menjadi kejian apabila tindakan mereka itu tidak mendapat kebenaran majlis bandaraya Ipoh.

Jom tengok GAMBAR GADIS BERGAYUT DI SIGNBOARD IPOH ! . Dasyat tau diorang ini .

GAMBAR GADIS BERGAYUT DI SIGNBOARD IPOH


GAMBAR GADIS BERGAYUT DI SIGNBOARD IPOH

GAMBAR GADIS BERGAYUT DI SIGNBOARD IPOH

GAMBAR GADIS BERGAYUT DI SIGNBOARD IPOH


Persoalannya sekarang adakah tindakan mereka ini betul atau salah. Bagi aku , ia adalah salah kerana pertama tidak mendapat kebenaran dan ia di kira menceroboh. Kedua, Membahayakan diri mereka sendiri.  Betul,di luar negara mereka yang mempunyai akal seperti ini di iktiraf di media sosial namun ia tetap tidak di iktiraf oleh undang-undang.

Bukan nak cakap apa lah, cumanya janganlah buat benda gila-gila macam ni. Kalau jadi kemalangan nanti , nak salah kan siapa ? Free-free ja mati katak kan. Kita masih menanti apa yang akan berlaku selepas ini .

Selepas GAMBAR GADIS BERGAYUT DI SIGNBOARD IPOH viral di media sosial, Majlis bandaraya ipoh telah membuat laporan polis dan mendakwa mereka telah menceroboh kawasan berkenaan. Jadi kita tunggu apa tindakan pegawai keselamatan mengenai isu ini. Adik-adik di luar sana, jangan buat perkara macam ini tau. tak bermanfaat bagi kita.

Sekian.

0 comment... add one now