SINOPSIS SEBENAR DRAMA PAPA RICKY !

SINOPSIS SEBENAR DRAMA PAPA RICKY ! | Drama baru yang bertajuk Drama Papa Ricky lakonan siti elizad dan fadhlan hazim akan mula menemui penonton pada 16 januari 2017 . Ia menggantikan drama Lara Aishah yang telah selesai siaran mereka pada minggu lepas. Berikut merupakan SINOPSIS SEBENAR DRAMA PAPA RICKY !


SINOPSIS SEBENAR DRAMA PAPA RICKY !


SINOPSIS DRAMA PAPA RICKY !



Drama ini mengisahkan seorang duda (Ricky : lakonan fadhlan Hazim ) yang mempunyai seorang anak . Dia merasakan yang dia perlukan seorang wanita untuk menjadi ibu kepada anaknya. Pilihannya itu dikatakan sesuai untuk menjadi ibu kepada anaknya. Namun, berlainan pula dengan si anak iaitu alisya lakonan Nur Qistina . Alisya pula merasakan yang pilihan ayahnya itu tidak mampu menjadi ibu kepadanya.

Adakah akan berlaku konflik di antara Alisya dengan bakal ibu tirinya ? atau sebaliknya. sama-sama kita tonton drama 80 episod ini ya !

Makin rancak astro buat drama panjang-panjang kan. haha apa-apa pun apa pendapat korang selepas baca SINOPSIS SEBENAR DRAMA PAPA RICKY ! , agak-agak drama ini best ke tidak ? mesti peminat siti elizad ramai yang menantikan drama ini kan. betul tak ? jom komen di bawah ! Sekian.

2 comments.. read them below or add one

Stronger Moon Stronger Moon January 16, 2017 at 4:45 PM
Drama ni adaptasi dari telenovela Chile ni. Papi Ricky
maizatul akman maizatul akman January 25, 2017 at 12:38 AM
Mcm x best je cite. Boring. Bnyak sgt kisah....