VIRAL GAMBAR CIKGU SEKOLAH CANTIK !

 VIRAL GAMBAR CIKGU SEKOLAH CANTIK ! 

Sejak musim persekolahan di buka, banyak cerita mengenai sesi persekolahan di kongsikan dengan kita di laman sosial . ramai yang mengosikan pengalaman anak mereka memasuki sekolah buat kali pertama. Tidak terkecuali yang berkongsi mengenai Gambar Cikgu Sekolah Cantik !

Berikut merupakan VIRAL GAMBAR CIKGU SEKOLAH CANTIK !



VIRAL GAMBAR CIKGU SEKOLAH CANTIK !

VIRAL GAMBAR CIKGU SEKOLAH CANTIK !

VIRAL GAMBAR CIKGU SEKOLAH CANTIK !

VIRAL GAMBAR CIKGU SEKOLAH CANTIK !


Gambar yang last tu harap korang tak trauma lah bila tengok. hahaha Sebenarnya gambar cikgu cantik ini hanyalah sekadar hiburan untuk kita semua. Bukan serius pun kaan. Lebih kepada nak hiburkan hati yang tidak mempunyai anak lagi untuk di hantar ke sekolah.

Aku tahu ramai yang masih belum berkahwin dan juga sudah berkahwin tetapi tidak mempunyai anak lagi. jangan risau, rezeki Allah itu luas. Allah bagi kita belajar mengenai orang yang hantar anak ke sekolah sebelum kita mempunyai anak. nanti bila dah ada rezeki. pasti urusan kita di permudahkan Insyaallah.

Kenapa cikgu Zaman dahulu tak cantik macam sekarang ?


Ada juga yang komen kenapa cikgu zaman dulu tak lawa macam sekarang ? jawapan aku mudah jer, sebab zaman dahulu cantik tidak di war-warkan macam sekarang. cantiknya zaman dahulu hanya di sekolah. tetapi cantiknya zaman sekarang di bawa ke media sosial untuk tatapan umum. Jadi orang pun tak amik kisah cikgu dulu cantik ke tidak . betul tak apa yang aku cakap ? Semoga cikgu-cikgu terus bersemangat mendidik anak murid yang semakin mencabar ini.

Sekian.

loading...

0 comment... add one now