3 FAKTA PEREMPUAN PENDEK YANG KORANG KENA TAHU !

3 FAKTA PEREMPUAN PENDEK YANG KORANG KENA TAHU ! •  Perempuan adalah satu anugerah Allah kepada insan bergelar lelaki . Mana mungkin seorang lelaki mampu hidup tanpa seorang perempuan.

perempuan comel

Betul ke Lelaki Suka Perempuan Pendek ?


Soalan yang selalu di tanya oleh kaum perempuan. Mungkin mereka merasa kurang yakin dengan penampilan pendek mereka apabila berhadapan dengan lelaki . sebenarnya jawapan untuk soalan di atas adalah YA !


3 FAKTA PEREMPUAN PENDEK YANG KORANG KENA TAHU !

1. Anda seorang yang comel .

Lelaki suka perempuan yang kecil dari dia . lelaki anggap korang ni macam cute sangat kalau korang lebih rendah dari dia . tak yah buat comel pun , dia dah rasa yang korang amat comel .

2. Senang Nak peluk .

Untuk orang kawin je boleh pelu-peluk ni kan. sebab tu suami selalu buli isteri dia yang lebih rendah dari dia hehe. sikit-sikit peluk je. haha

3. Nampak Muda ?

Ada orang cakap, orang pendek ni sentiasa nampak muda . betul ke ? mungkin sebab dia pendek dan kurang menampakkan usianya yang semakin tua . mungkin lah kan .

amacam , kembang kecut dah hidung tu bila kena puji macam ni . hehehe alah jangan segan-segan tau .

Sebenarnya 3 FAKTA PEREMPUAN PENDEK YANG KORANG KENA TAHU ! ini merupakan fakta bagi sesetengah lelaki yang meminati perempuan pendek .


gambar-perempuan-comel

Habis tu , perempuan tinggi lelaki tak suka ke ?


hahaha lelaki sukalah . sebab kita ni di ciptakan berbeza minat, ada orang suka tinggi ada orang suka rendah . itu dah di tetapkan oleh Allah . jadi tak perlu risau atau rasa tersisih.

Korang setuju tak dengan pendapat aku ni ? kalau setuju, apa kata share entri ni banyak-banyak , bagi lelaki dekat luar sana tu tau yang perempuan pendek ni comel . ehh hehe

Sekian.

0 comment... add one now