CRUSH SUKA DEKAT KITA ! Nak buat macam mana ni !

CRUSH SUKA DEKAT KITA ! Nak buat macam mana ni ! | Crush adalah istillah bagi seseorang yang kita minat dalam senyap . Ramai di antara kita mempunyai crush dalam senyap .

CRUSH SUKA DEKAT KITA ! Nak buat macam mana ni !


kadang-kadang diri kita sendiri rasa tersiksa bila ada crush .

dari jauh nampak crush dengan perempuan lain, kita yang nampak ni sudah tak keruan dan mula fikir yang bukan-bukan .

aduh , susah betul bila ada crush ni kan .

ada juga yang suka dekat seseorang dan orang yang dia suka itu yakni crush dia pun suka dekat dia .

Oh Mai God !

Nak buat macam mana ni ? nerves pulak .

hahaha

kalau dah dua-dua sama suka, bawa sahaja jumpa mak ayah . selesaikan dengan sebuah mahligai perkahwinan . betul tak ?

Bila crush suka dekat kita ,  kita kena tanya dekat diri kita, kita ni benar-benar sukakan dia atau tidak . atau hanya sekadar perasaan yang orang lain juga rasa .

bimbang, takut-takut nanti kita sendiri melukakan hati crush kita tu .

Sebenarnya ramai yang takut nak tegur crush , sebab mereka tak pandai nak ayat dia . apa kata korang belajar cara nak pikat lelaki . ramai yang belajar dan akhirnya berjaya membina rumah tangga yang bahagia .

ingat, belajar pikat lelaki yang belum berkahwin jer. kang laki orang pulak kau nak juga dah jadi perang dunia nanti . hahaha

Belajar pikat lelaki terlebih dahulu, baru kita senang nak tahu crush kita suka kita atau tidak . kalau crush suka dekat kita, ikut apa yang aku cakap dekat atas. apa dia ? kawin cepat-cepat ! hahaha nanti orang lain kebas baru tau. hehehe

Sekian


0 comment... add one now