PELAKON DRAMA MISTERI WAN PEAH !

PELAKON DRAMA MISTERI WAN PEAH ! • Drama Misteri wan peah mula di tayangkan di tv 3 sejak 13 Febuari 2017 , ini merupakan kali pertama slot Seramedi tv 3 bersiaran pada waktu tersebut kalau tak silap admin lah. hehehe . Banyak drama sebelum ini , jarang ada cerita seram macam ni kaan. 


PELAKON DRAMA MISTERI WAN PEAH !


Pasti korang nak tahu PELAKON DRAMA MISTERI WAN PEAH !

PELAKON DRAMA MISTERI WAN PEAH !

TAJUK DRAMA : DRAMA MISTERI WAN PEAH
Bil Episod : 20 
Tarikh Mula Tayangan : 13 Februari 2017
Waktu Tayangan : Isnin-Rabu, 10.00 malam
Saluran Siaran : TV3
Senarai Pelakon : Normah Damanhuri, Acap Jamludin, Zee Zainal,Faiz Tapaw,Sasqia Dahuri, Usop Wilcha, Dalimawati,Sweet Qismina, Sherry Alhadad, Cat Farish, Zarina Zainuddin

Ramai komen lepas tengok episod pertama Drama Misteri Wan Peah ni , mereka kata drama ni seram tapi banyak unsur komedi dalam drama ni . korang dah tengok ke ?

Aku pun rasa macam tu , sebab aku tengok iklan pun dah lawak, inikan pula jalan ceritanya kan. Korang yang dah tengok drama ni , apa pendapat korang mengenai PELAKON DRAMA MISTERI WAN PEAH ! . ramai pelakon baru kan . jom komen sikit.

Sekian.

loading...

0 comment... add one now