SINOPSIS SEBENAR DRAMA MISTERI WAN PEAH !

SINOPSIS SEBENAR DRAMA MISTERI WAN PEAH !Drama Misteri wan peah yang sudah mula di tayangkan sejak minggu lalu menjadi hiburan kepada peminat drama komedi seram . ramai sungguh peminat drama ni .

SINOPSIS SEBENAR DRAMA MISTERI WAN PEAH !



Berikut merupakan SINOPSIS SEBENAR DRAMA MISTERI WAN PEAH !

SINOPSIS SEBENAR DRAMA MISTERI WAN PEAH !

Ia mengisahkan seorang Perempuan tua yang suka menyendiri di sebuah kampung .sebab itu jugalah penduduk kampung beranggapan yang wan peah membela saka. Perempuan tua tersebut bernama Wan Peah . Nak di jadikan cerita, satu hari wan peah menyergah 3 rakan karib iaitu Yeh Kumbang , Li kelubi dan Ghani gagap . akibat dari sergahan tersebut menyebabkan mereka bertiga jatuh sakit .

Sejak dari itu, penduduk kampung membenci wan peah dan memberi amaran agar dia tidak keluar dari rumahnya . Sejak dari itu juga tiada lagi berita mengenai wan peah di kampung tersebut . ada yang beranggapan wan peah sudah meninggal dunia.

Sehinggalah satu keluarga berpindah ke sebelah rumah usang di sebelah rumah wan peah . Sejak dari itu, mula timbul kisah misteri dalam keluarga terbabit dan dalam kampung tersebut .Cik siti dan adiknya berpindah ke rumah sebelah rumah wan peah .

Apa yang terjadi kepada wan peah ? betul ke wan peah sudah meninggal dunia ? 12 tahun tu .  mampukah cik siti dan adiknya merungkai kisah wan peah ini. sama-sama kita saksikan di tv 3 tau !

Jom Share Entri SINOPSIS SEBENAR DRAMA MISTERI WAN PEAH ! kalau korang minat drama ni lah. serius best drama wan peah ni . hehe

Sekian .

Post a Comment

Previous Post Next Post