KENAPA PERLU MINUM BANYAK AIR ? PETUA UNTUK KURUSKAN BADAN !

KENAPA PERLU MINUM BANYAK AIR ? PETUA UNTUK KURUSKAN BADAN ! • Ramai juga yang tertanya-tanya mengenai kenapa perlu minum banyak air ? mungkin sebab ramai yang baca di facebook mengenai petua untuk kuruskan badan melalui memperbanyakkan minum air . tapi apa kena mengena air dan kuruskan badan ? Jom kita sembang mengenai KENAPA PERLU MINUM BANYAK AIR ? PETUA UNTUK KURUSKAN BADAN !


awek kurus minum air


KENAPA PERLU MINUM BANYAK AIR ? 

1. Menyegarkan badan.
2. Membekalkan oksien ke otak.
3. Membuang lemak
4. Memudahkan penghadaman.

Sebab itu ramai yang cakap, kalau nak kurus, kena banyak minum air. Pengalaman aku sendiri , aku minum air suam akan menyebabkan badan aku rasa ringan berbanding aku minum air sejuk setiap hari. Sejak dari tu aku cuba kurangkan minum air sejuk.

Kalau kita minum air suam, kita akan lebih cepat terasa nak terkencing berbanding kita minum air sejuk. Tak percaya ? korang cuba sendiri. hehe

Selain dari minum air, antara petua untuk kuruskan badan adalah seperti jaga permakanan, banyakkan bersenam dan elakkan makan pada lewat malam . Bagi anda yang serius nak kuruskan badan, aku boleh cadangkan satu petua untuk kuruskan badan.

Dapatkan di sini - Petua kuruskan badan.

Siap sedia nak kuruskan badan anda ! lepas ni , ekau-ekau di luar sana mesti terkelip-kelip bila tengok kita dah kurus. hehe jangan hina orang gemuk tau.

Semoga perkongsian aku mengenai KENAPA PERLU MINUM BANYAK AIR ? PETUA UNTUK KURUSKAN BADAN ! membantu korang untuk kuruskan badan melalui perbanyakkan minum air. teruskan usaha dan jangan putus asa.

Sekian.

0 comment... add one now