5 RAHSIA LELAKI YANG PEREMPUAN PERLU TAHU !

Boleh tak aku nak katakan yang orang perempuan belum mengenali 100% lelaki yang ada di sisinya . Sebabnya ramai perempuan yang masih buntu untuk memahami perangai lelaki .
RAHSIA LELAKI YANG PEREMPUAN PERLU TAHU !

Jadi, jom kita terokai rahsia seorang lelaki .

1. Kuat Berahsia .

Seperti yang orang perempuan tahu, lelaki memang kuat berahsia . tetapi bukanlah bermakna di curang. Lelaki lebih banyak mendiamkan diri berbanding bercakap banyak  .

2. Susah respond mesej .

Lelaki paling malas balas mesej , mungkin sebab dia ada kerja lain atau  mungkin dia memang tak mau balas mesej tersebut. selalunya dia ada kerja lain .

3. Jarang tunjuk yang dia sayang.

Orang lelaki ni selalu tidak menunjukkan dia sayang macam mana orang perempuan tunjukkan kasih sayang dia . Lelaki selalu tunjuk yang dia sayang secar abstrak, kadang-kadang dia tanya " okay ke tu " , atau dia datang dan lihat korang dari jauh .

4. Mudah cair dengan senyum perempuan .

lelaki akan mudah cair dengan senyuman manis seorang perempuan yang dia sayang. kalau randoms girls ni jarang lah nak melekat dekat hati dia .

5. Fokus kerja tetapi masih ingat keluarga .

Kadang-kadang , orang perempuan rasa yang dia tidak di sayangi . Mungkin lelaki tersebut atau suami mereka terlalu sibuk dengan kerja. jarang ada masa bersama . tetapi hakikatnya , suami tersebut amat sayang dengan keluarganya.

sebab dia fikir keluarga dia lah yang menyebabkan dia terus berusaha dan bekerja untuk bahagiakan korang .

Ya, lelaki memang pelik bagi perempuan.

Sehinggakan ada perempuan cakap " aku memang tak faham perangai lelaki " . Sebenarnya , korang tak perlu faham kesemuanya , cukup berikan perkara yang baik pada waktu yang sesuai dengan lelaki tersebut .

RAHSIA LELAKI YANG PEREMPUAN PERLU TAHU !


Penutup .

Seorang perempuan yang berjaya memiliki hati seorang lelaki, maka jagalah dengan sebaiknya , jangan sesekali korang persiakan perasaan lelaki tersebut . kalau sekali korang berjaya hilangkan kepercayaan lelaki terhadap korang , jangan anggap lelaki mudah memaafkan anda .


jadi hati-hati .

sekian

Tag : perempuan suka lelaki , Lelaki Teragung , Tips pikat lelaki


loading...

0 comment... add one now