DRAMA HIKAYAT CINTA SI PEMATAH HATI - PELAKON DAN SINOPSIS DRAMA !

DRAMA HIKAYAT CINTA SI PEMATAH HATI - PELAKON DAN SINOPSIS DRAMA ! | Ramai yang menonton Drama Hikayat Cinta Si pematah hati ini . Drama yang di bintangi oleh Alif satar dan Nabila Razali ini telah mula di tayangkan sejak awal minggu ini. Berikut merupakan maklumat mengenai DRAMA HIKAYAT CINTA SI PEMATAH HATI - PELAKON DAN SINOPSIS DRAMA !


DRAMA HIKAYAT CINTA SI PEMATAH HATI



DRAMA HIKAYAT CINTA SI PEMATAH HATI - PELAKON DAN SINOPSIS DRAMA !



Astro Ria dan Ria Hd
Jumlah Episod : 20 
Tarikh Mula Tayangan : 24 April 2017
Waktu Tayangan : Isnin-Khamis, 10.00 malam
Senarai Pelakon

Alif Satar, Nabila Razali, Hafreez Adam, Nadiyah Shahab, Aien Zahalan, Syafiq M. Nazri, Rykarl Iskandar, Yaya Zahir

[KLIK] SINOPSIS DRAMA HIKAYAT CINTA SI PEMATAH HATI

**akan diupdate kemudian .


Fuhh rasanya ini gandingan pertama kali si Nabila razali dengan si Alif satar kan. tapi gandingan mereka nampak serasi dan boleh masuk. itu pun kalau korang tengok drama ni lah . hehe

DRAMA HIKAYAT CINTA SI PEMATAH HATI ini bersifat santai dan di harap kan memberi pengajaran kepada kita semua . ada tak yang menonton drama 20 episod ini ? mesti korang suka tengok kenakalan si alif satar time dia nak mengorat nabila razali kan . hehe

Sekian.

0 comment... add one now