DRAMA MENANTI FEBRUARI TV3 - PELAKON DAN SINOPSIS !

DRAMA MENANTI FEBRUARI TV3 - PELAKON DAN SINOPSIS ! | Dibintangi oleh pelakon seperti Zul Ariiffin, Afiq Muiz dan Nur Fathia Latiff dalam drama menanti februari ini menjadikan ia satu drama yang menarik untuk di tonton. Drama ini mula di tayangkan pada 3 April 2017 . Berikut merupakan maklumat mengenai DRAMA MENANTI FEBRUARI TV3 - PELAKON DAN SINOPSIS !


Pelakon drama menanti februari tv 3 !
Dua pelakon Drama Menanti Februari tv3 ! Zul Ariffin dan Afiq Muiz


DRAMA MENANTI FEBRUARI TV3 - PELAKON DAN SINOPSIS !


TAJUK DRAMA : DRAMA MENANTI FEBRUARI 
Jumlah Episod : 16 episod
Tarikh Mula tayangan  : 3 April 2017
Waktu tayangan  : Isnin-Rabu, 10.00 malam
Saluran Tayangan : TV3
Senarai Pelakon

Nur Fathia Latiff
Zul Ariffin
Afiq Muiz
Wan Nor Azlin
Riz Amin
Juedian Omar
Dato Rahim Razali


[ KLIK ] SINOPSIS DRAMA MENANTI FEBRUARI


Drama Menanti Februari ini kalau korang tengok kan, dia banyak bermain dengan emosi. Rasa geram, Suka, sedih dan macam-macam lagi perkara yang korang akan rasa bila korang tengok drama Menanti Februari ini.

Setakat ini lah ramai yang puji DRAMA MENANTI FEBRUARI TV3 - PELAKON DAN SINOPSIS ! , sebabnya jalan cerita dia mudah faham dan kita pun tak susah pening-peningkan kepala untuk hadam kan jalan ceritanya. aku nak tanya ni , korang dah tengok ke drama Menanti Februari ni ?

Sekian.

loading...

0 comment... add one now