SINOPSIS SEBENAR DRAMA MAK CUN ! MAK CUN MAKIN MERIAH WEH !

SINOPSIS SEBENAR DRAMA MAK CUN ! |  Drama bersiri Mak Cun kini kembali untuk musim ke 3 nya. Korang tahu drama Mak cun ni antara drama Faveret rakyat malaysia . Drama yang di bintangi oleh Erma Fatimah , Ummie Aida , Rahim Razali dan ramai lagi pasti membingitkan suasana rumah anda . Pasti ramai nak tau apa Sinopsis Drama ni kan. Berikut merupakan SINOPSIS SEBENAR DRAMA MAK CUN !


SINOPSIS SEBENAR DRAMA MAK CUN !


SINOPSIS SEBENAR DRAMA MAK CUN !



Sebagai sambungan dari Musim sebelum ini, Mak cun kini melebarkan sayap perniagaannya ke luar Negara . Mak cun yang terkenal dengan sikap yang tidak berputus asa makin menjadi-jadi dalam memastikan bisnesnya berjaya .

Mak cun juga berjumpa dengan delegasi- delegasi luar negara untuk memprosmosikan jenama Mak cun . power mak cun sekarang tau .

Namun dalam kesibukannya untuk memperkenalkan jenamanya, berlaku beberapa konflik dalam keluarga dan juga bisnesnya. Nak tau tak apa yang berlaku ? jangan lupa tonton di tv 3 !




Aku antara yang peminat tegar drama Mak cun ni , aku harap drama ini bakal menjadi trending dan sentiasa di ingati oleh orang ramai . Banyak pengajaran yang dapat kita ambil dari Drama Mak cun ini . Baca SINOPSIS SEBENAR DRAMA MAK CUN ! pun kita dah nampak pengajarannya kan.

Sekian .

loading...

0 comment... add one now