CARA MEMIKAT HATI LELAKI - CARA MUDAH INI UNTUK BERJAYA !

CARA MEMIKAT HATI LELAKI - CARA MUDAH INI UNTUK BERJAYA ! |  Pening kepala bila memikirkan mengenai perangai seorang lelaki. Entahlah diorang ni faham ke tidak perasaan seorang perempuan macam kita ni kan. kita hantar mesej panjang , dia balas pendek ja. Kita tanya dia buat apa hari ni , dia balas tak buat apa pun . Lelaki ni sayang dekat aku ke tak ? macam tak serius ja.


cari jodoh


Baik !

Segala kekusutan anda akan terlerai di sini . ya di sini . Jom kita fahami bagaimana lelaki menunjukkan rasa sayangnya kepada anda. 

1. Dia tanya korang okay ke tak ?

2. Sentiasa dalam mode berjaga-jaga !

sebab nak pastikan korang selamat. Ada ja cara yang dia buat untuk memastikan korang selamat dengan dia.

3. Tak suka lelaki lain yang cuba mendapatkan anda !

Walaupun nampak lelaki dengan lelaki ni macam kamcing tetapi bila soal hati , lelaki lah yang paling kuat cemburu. jadi jangan buat lelaki cemburu nanti susah nak pujuk . hehe

CARA MEMIKAT HATI LELAKI - CARA MUDAH INI UNTUK BERJAYA !


1. Beri ruang dekat dia untuk mencintai awak .

2.  Tidak terlalu menekan lelaki .

3. Bagi tahu lelaki yang korang suka dia . Kadang-kadang lelaki tak tahu yang korang suka dekat dia .

Nampak macam simple je kan tips ni, tapi ramai yang tak sabar dan terus langgar ja tips ni sampaikan hubungan mereka tidak kekal lama . lelaki memang tak suka orang dok desak dia macam-macam . Dia tahu apa yang dia lakukan .

Kalau nak desak lelaki, guna cara paling lembut . Tukar perkataan desak dengan cadangan. bagi dia beberapa choice dan biar dia buat pilihan . itu lebih baik.

Masih ada masalah nak handle lelaki ?


Aku kongsikan panduan pikat lelaki yang di tulis oleh Pakar motivasi terkenal malaysia . Siapakah beliau ? Beliau adalah Dr. HM Tuah Iskandar . pelbagai tips yang di kongsikan oleh Dr ini kepada anda . Tujuannya satu sahaja, membantu korang untuk memikat lelaki .

Dapatkan di sini - Panduan Pikat Lelaki .
tackle lelaki dengan sekelip mata !


Penutup

Kita kena usaha untuk pikat lelaki yang kita suka . Kalau dia dah kawin dengan orang lain, maka kita kena undur diri. bagi dia bahagia dengan orang lain. mungkin juga jodoh kita bukan dengan dia. Yang penting kita anggap itu sebagai usaha kita untuk memikat lelaki .

Dapatkan panduan pikat lelaki tu , sebab banyak info menarik yang kita belajar dari panduan tersebut. boleh kongsikan dengan ahli keluarga kita yang masih belum berkahwin, mana tau mereka ada masalah memikat lelaki. Ini boleh bantu mereka menamatkan zamn solo mereka. Kita tolong mereka bina masjid. Insyaallah ada pahala untuk kita.

Sekian .

Post a Comment

Previous Post Next Post