Sinopsis Drama Biniku Ninja.

Sinopsis Drama Biniku Ninja. Drama yang di adaptasi dari sebuah novel dan ia bersiaran di Astro Oasis sepanjang bulan ramadhan ini adalah Drama biniku Ninja. Drama ini dibintangi oleh Jihan Muse dan Ungki Hariz . Tidak lupa juga dengan Mark Adam sebagai pelakon dalam Drama ini. Berikut merupakan Sinopsis Drama Biniku Ninja.


Sinopsis Drama Biniku Ninja.



Gambar sumber : Facebook Wan's

Sinopsis Drama Biniku Ninja.


Sebenarnya , Drama ini merupakan kisah benar yang di lalui oleh penulis Novel Biniku Ninja ini. Satu ketika sewaktu belajar di UK, Penulis telah berjumpa dengan seorang gadis bernama Sabatini dalam program persatuan di sana.

Selang beberapa minggu mereka berkahwin. Maka bermulalah cabaran yang paling berat antara kedua-dua mereka.

Di sebabkan mereka mempunyai minat yang sama iaitu mengembara, jadi mereka mengembara bersama dan dalam pengemabraan mereka itulah mereka bertemu pelbagai konflik dan cabaran yang menggugat kehidupan mereka sebagai suami isteri.

===

Beli Novel Biniku Ninja di sini - Novel Biniku Ninja.

===

Seronok pula bila baca sinopsis drama biniku ninja ni tau. Rasa macam sweet sangat drama ni hehe

Selain itu, drama ini di bintangi oleh pasangan artis iaitu jihan dan ungku hariz yang macam aku sebut dekat atas ni. jadinya korang rasalah kan best tak cerita ni. Nampak macam real ja kan bila dua-dua pasangan ni berlakon sekali. hehe

Sekian .

Post a Comment

Previous Post Next Post