SINOPSIS DRAMA HERO SEORANG CINDERELLA !

Bakal menemui penonton, Drama Hero Seorang Cinderella menjanjikan sesuatu yang menarik buat penonton drama tersebut . Sinopsis Drama Hero Seorang Cinderella juga mempunyai Kekuatan tersendiri yang harus di ambil perhatian oleh penonton. Oh ya ! korang mesti nak baca sinopsi drama ni kan . Jom baca di bawah :


Sinopsis drama Hero Seorang Cinderella
Sinopsis drama hero seorang cinderella , gambar background sumber facebook


SINOPSIS DRAMA HERO SEORANG CINDERELLA !


Kisah seorang perempuan bernama Medina yang mempunyai perwatakan yang kasar dan garang . Di sampingnya ada seorang lelaki yang sweet dan lemah lembut dalam bicaranya bernama Ian . Ian tinggal di LA setelah sekian lama . mana kala medina tinggal di Malaysia .

Ian mempunyai kawan baik bernama izzam yang kebetulan merupakan abang kandung kepada Medina yang terpisah jauh. Medina pula tinggal bersama dengan ayahnya dan ibu tirinya dan adik tirinya.

Kehidupan medina tidak seperti yang di sangka, dia di fitnah oleh keluarga tirinya sehinggakan dia di halau oleh ayahnya sendiri. Ian pula dapat tahu perkara tersebut dan dia segera ajak Medina kawin. Alasannya hanya satu, nak jaga Medina .

Bahagiakah mereka bila mana seorang api dan seorang air bergabung ? sama kita saksikan di Astro Ria dan Ria Hd mulai 22 Mei 2017 nanti.

PERHATIAN !

a) Bagi yang nak beli buku Novel Hero Seorang Cinderella , korang boleh beli melalui pautan ini - Novel Hero Seorang Cinderella .

b) Senarai Pelakon Drama Hero Seorang Cinderella .

Penutup .

Mesti ramai yang tak sabar nak tengok drama ni kan. Mungkin sebab Sinopsis drama Hero Seorang cinderella ni pun dah menarik. tambah pula pelakon-pelakn hebat yang membintangi drama ni kan. Mesti sweet habis lah.

Selamat Menonton

Sekian .

loading...

0 comment... add one now