PELAKON DAN SINOPSIS DRAMA ANDAINYA TAKDIR !

pelakon dan sinopsis drama andainya takdir.
pelakon dan sinopsis drama andainya takdir.


Drama Andainya Takdir ini semakin mendapat perhatian ramai. Drama ini berjaya mencuit emosi penonton yang menonton sehinggakan mereka mahu lagi dan lagi. Drama lakonan shukri yahaya ini sekali lagi mencipta fenomena dalam kalangan peminat. berikut merupakan pelakon dan sinopsis drama andainya takdir.

Pelakon Drama Andainya takdir

Senarai pelakon drama andainya takdir. [ klik ]

Sinopsis Drama Andainya Takdir 


Ia mengisahkan sebuah keluarga yang terdiri daripada Airil , Fatehah dan aleeya. Airil merupakan suami kepada Fatehah dan bapa kepada Aleeya. Dia seorang yang panas baran dan kuat cemburu. Semua perkara mesti di laporkan padanya kalau tidak, pasti mereka akan di kerjakan.

Fatehah yang sering di pukul oleh suaminya cuba bertahan demi anaknya.

selain dari sikap suaminya yang panas baran, fatehah mempunyai seorang mak mertua yang suka menuduh tanpa usul periksa. dan dia juga tidak terlepas dari menjadi mangsa mak mertuanya itu apabila dia pulang ke kampung.

Di tambah lagi, dia mempunyai seorang adik ipar yang obses dengan kanak-kanak, adik iparnya itu tidak mampu melahirkan anak, jadinya dia memilih untuk meminta agar maknya memanggil keluarga fatehah ke kampung supaya dapat bermain dengan aleeya.

dia juga dengki dengan kecantikan fatehah.

Dengan pelbagai dugaan keluarga yang melanda ini, mampukah fatehah mempertahankan keluarganya atau hubungan mereka hanya sekerat jalan sahaja ? sama-sama kita saksikan di tv 3 setiap isnin hingga rabu tau !

Dengan pelakon dan sinopsis drama andainya takdir yang mantap , maka tak mustahillah drama ini di minati ramai. korang yang menonton drama ni rasa macam mana ? ramai yang geram dengan watak airil tu. korang lak ?

Sekian .

Post a Comment

Previous Post Next Post