Sinopsis Drama Ku Kirim Cinta

Drama bersiri ku kirim cinta yang sedang di tayangkan di tv 3 ini semakin mendapat perhatian ramai. Gandingan Ayda Jebat dengan Redza Rosli sememangnya di nantikan oleh peminat-peminat mereka. Berikut merupakan sinopsis drama ku kirim cinta


Sinopsis Drama Ku Kirim Cinta
Sinopsis Drama Ku Kirim Cinta

Sinopsis Drama Ku Kirim Cinta


Ia mengisahkan tentang pasangan di antara Zarul dan Nisha. Mereka bercinta dari zaman kolej lagi. Lepas tamat diploma, Nisha menyambung pelajaran ke luar negara manakala Zarul pula menyambung pelajaran di dalam negara sahaja.

Merka saling berkomunikasi melalui email sewaktu nisha belajar di luar negara. Tiba-tiba Zarul menghidap penyakit leukimia, keadaannya makin teruk tetapi masih membalas msj dan email nisha seperti biasa.

Dia tak mahu nisha risaukan dia.

Bila keadaan zarul makin kritikal, dia meminta farhan iaitu sepupunya untuk membalas semua whatsapp dan email nisha. Andai zarul meninggal dunia, zarul ingin farhan melayani nisha sehingga dia habis pelajarannya.

Apakah rahsia zarul akan terbongkar ? apa pula riaksi nisha lepas mengetahui yang zarul menyembunyikan sesuatu darinya ? sama-sama kita tonton di tv 3 tau.

Sinopsis drama ku kirim cinta ni memang menarik, kalau korang layan drama ni pun seronok ja. sambil-sambil tunggu waktu buka puasa, layan drama ni dekat tv 3 kan.

sekian.

Post a Comment

Previous Post Next Post