SINOPIS DRAMA 3 DARA KG.COM

Drama 3 dara kg.com ini di tayangkan di Astro bagi menggantikan slot drama megat extand. Di barisi oleh pelakon-pelakon heat seperti Scha Al-yahya dan ramai lagi . kalau korang sempat tengok iklan drama ni kan. mesti korang terasa bingit jer telinga mendengar kekecohan yang dicetuskan oleh 3 dara kg.com ni.

Jom kita baca sinopsis drama 3 dara kg.com

sinopsis drama 3 dara kg.com
sinopsis drama 3 dara kg.com

SINOPSIS DRAMA 3 DARA KG.COM


Ia mengisahkan mengenai 3 orang dara yang tinggal di sebuah kampung. ketiga-tiga mereka ini merupakan rakan baik. satu hari mereka nekad untuk ke kuala lumpur untuk mencari kerja. Setiap hari mereka menghadap satu sama lain yang penuh dengan pelbagai ragam dan cerita.

Di KL, Mereka bertemu dengan seorang pengusaha jamu terkenal. Apa yang berlaku kepada mereka bertiga selepas itu ? korang kena tengok lah drama 3 dara kg.com ni. Memang kecoh habis lah aku cakap. hehe

semua macam masuk air jer. hehe
loading...

0 comment... add one now