Sinopsis Drama My Darling Inspektor Daniel

Assalamualaikum, Drama My Darling Inspektor Daniel ini akan mula di tayangkan pada 31 julai 2017 ini. Drama ini juga akan menggantikan drama mencintaimu mr photographer. Dalam cerita ni kan , korang akan tengok lakonan aaron aziz dan juga elizabeth tan berlakon weh. mesti jalan cerita dia romantik komedi sikit kan. Jom baca Sinopsis Drama My Darling Inspektor Daniel.


Sinopsis Drama My Darling Inspektor Daniel

Sinopsis Drama My Darling Inspektor Daniel



Kisah ini mengisahkan tentang kehidupan anggota polis. Inspektor Daniel, Insp Hannah , Adriana yang juga seorang model. kisah anggota polis yang menjalankan kehidupan seperti orang lain termasuklah hal percintaan mereka.

Daniel pula menjadi rebutan di antara Adriana dan juga Hannah. Dia kelihatan amat baik dengan kedua-dua wanita ini. Hannah merupakan rakan sekerja daniel manakala adriana pula seorang model yang juga merupakan jiran kepada daniel

Selain menjalankan tugas sebagai anggota polis, mereka juga menjalankan tugas seperti manusia biasa dalam mencari cinta. persoalannya sekaran ini, inspektor daniel ni suka hannah atau adriana ? nak tahu jawapannya, korang kena tengok drama ni lah tau.

Senarai Pelakon Drama My Darling Inspektor Daniel [ Klik ] .

Teruja pulak bila nak tengok si Lizzy ni berlakon. hehe tengok video sedutan pun dah nampak macam best jer. korang jangan lupa tengok drama ni tau.


loading...

0 comment... add one now