Sinopsis drama jojie gigil

Sinopsis drama jojie gigil. Drama baru yang menggantikan drama encik suami mat saleh celup ini telah mula di tayangkan sejak hari sabtu 12 ogos baru ni. mesti korang dah pernah tengok drama ni kan. jadi ramai yang nak tahu jalan cerita drama yang di tayangkan pada setiap hari jumaat hingga ahad ni.


Sinopsis drama jojie gigil
Sinopsis drama jojie gigil

jom aku kongsikan di bawah.

Sinopsis drama jojie gigil



Kisah seorang gadis bernama jojie, dia ni jenis yang suka mengigil bila ada sesuatu yang buruk yang akan berlaku. macam cerita disney dulu tu. entahlah aku tak nama cerita dia. Jojie ni suka di buli bila dia ada dekat kolej.

dia ni juga jenis yang suka berfesyen yang pelik-pelik . Kak joyah adalah mak kepada  jojie, dia selalu risau dengan keadaan jojie ni. dalam episod dua, jojie hilang sebab jatuh dalam arus air terjun. masih belum di jumpai. masa ni memang mak dia risau.

korang nak tau apa yang terjadi seterusnya ? jangan lupa saksikan drama jojie gigil ni dekat tv3 .

baca juga - Senarai Pelakon Jojie Gigil

Entri sebelum - Sinopsis drama My darling Inspektor daniel

loading...

0 comment... add one now