Sinopsis Drama Meh Sandar Lagi

Drama baru yang di tayangkan di tv 3 sejak 28 ogos 2017 ini bertajuk drama meh sandar lagi. ia merupakan drama sambungan dari drama meh sandar pada aku yang pernah ditayangkan sebelum ini.  Gandingan Mira Filzah dan Alif aziz seperti biasa membentuk gandingan yang menarik untuk ditonton.

Disebalik kontroversi yang melanda alif aziz sebelum ini, rata-rata peminat dah boleh move on dari kisah rumah tangganya itu. kini kita tumpukan perhatian terhadap lakonan dia pula ya.

Sinopsis Drama Meh Sandar Lagi



Sinopsis Drama Meh Sandar Lagi


Ia mengisahkan kisah rumah tangga afnan tasneem dengan dr syed nazhan. kehidupan rumah tangga mereka berjalan seperti biasa sehinggalah nadzhan bekerja dengan seorang dr dalam sebuah penyelidikan. dr tersebut bernama Dr Sandra.

Lepas itu, muncul ibu kandung Nadzhan yang mana paling di benci oleh nadzhan. Tasneem nekad untuk menyatukan suaminya dengan ibu kandungnya walaupun dia tau yang nadzhan pasti tak suka.

Nadzhan pula semakin tertarik dengan Dr. Sandra. ini mengeruhkan lagi keadaan rumah tangga mereka. adakan tasneem mampu menyatukan nadzhan dengan ibunya atau, dia akan di lepaskan kerana Dr. Sandra ?

Sama-sama kita saksikan di tv 3 !



Jangan lupa tengok drama meh sandar lagi ni tau. ada 8 episod jer dengar khabarnya. sikit jer, jadi korang kena fokus bila tengok drama ni tau. hehehe ada tak peminat afnan tasneem dan syed nadzhan ni ? jom komen sikit .

Entri sebelum - Sinopsis Filem Abang Long Fadil 2

Post a Comment

Previous Post Next Post