Sinopsis Drama Ops Cinta Din Sardin

Sinopsis Drama Ops Cinta Din Sardin. Drama baru ini di tayangkan di TV9. di sebabkan pelakon dia adalah Mira Filzah, jadi aku tulis juga lah jalan cerita drama ni. hehehe kalau korang ingat, dulu ada satu kisah pegawai JPJ yang lawa viral di media sosial. haa rupanya dia tu adalah mira filzah. patutlah cantik. ehh.

bagi yang masih belum tahu macam mana drama ops cinta ni. jom baca di bawah.

Sinopsis Drama Ops Cinta Din Sardin
Sinopsis Drama Ops Cinta Din Sardin


Sinopsis Drama Ops Cinta Din Sardin



Ia mengisahkan tentang seorang remaja yang suka merempit bersama rakan-rakannya. satu ketika dia berjumpa dengan che ta seorang pegawai JPJ yang cantik sehingga membuatkan dia ingin menjadi pegawai JPJ.

Din berusaha memohon kerja namun selalu tak dapat, jadi dia kembali jadi mat rempit sehinggalah satu ketika dia kemalangan dan kehilangan rakan baiknya iaitu aamir.

sejak dari itu din sardin bertekad untuk berubah, Che ta juga membantu din dengan menempatkan din dalam skuad sukarelawan JPJ. sejak dari itu Din terus berusaha dan berusaha dan akhirnya berjaya menjadi pegawai JPJ.

Din mula bercinta dengan Su namun percintaan dia hanya seketika. kemudian din di pindahkan di bawah unit Che Ta. din bertekad ingin menawan hati che ta kerana sudah lama dia suka kan che ta. namun sayang, kena reject juga akhirnya.

Din kecewa dan ingin kembali kepada Su, tapi su pula reject. hahaha padan muka. ehh *teremosi pulak.

Din terus bertekad menjadi pegawai JPJ dan berjaya menjadi pegawai yang cemerlang dan akhirnya berjaya mendapat cinta hatinya iaitu Che Ta. wahh swett gila.

selebihnya korang tengok dekat TV 9 ya. dengar cerita drama ni banyak peminat. mesti ramai minat Mira Filzah ni. jom share sinopsis drama ops cinta din sardin ni.

Entri Sebelum - Sinopsis Drama Jojie Gigil .

loading...

0 comment... add one now