Sinopsis Filem Abang Long Fadil 2

Sinopsis Filem Abang Long Fadil 2
Sinopsis Filem Abang Long Fadil 2 

Sinopsis Filem Abang Long Fadil 2. Filem baru yang di tayangkan di Pawagan sejak beberapa hari yang lalu ini bertajuk Abang Long Fadil 2. Filem ini merupakan sambungan dari siri yang pertama sebelum ini. Pelakon utama dalam Filem ini sudah pasti Zizan Razak, Dato' Ac Mizal , Tania Hudson dan ramai lagi pelakon hebat.

Dikhabarkan Filem abang long fadil 2 ini mampu menjadi filem terhebat untuk tahun 2017. Di akui juga yang filem ini mempunyai peminat yang tersendiri. dari situ kita dah dapat agak berapa jumlah kutipan untuk cerita ini.

Sinopsis Filem Abang Long Fadil 2 


Kisah mengisahkan Fadil seorang yang terjerumus dalam kancah mafia. Dua mafia itu adalah Taji Samprit dan Wak doyok. Fadil juga di salah anggap sebagai pembunuh upahan yang bernama tiger. sedangkan fadil tak terlibat langsung dalam mana-mana kes pembunuhan.

Sejak dari itu hidup fadil berubah.

Dia terpaksa membersihkan kembali namanya dengan mencari identiti sebenar tiger. Seorang wartawan juga turut terlibat iaitu yana yang membuat liputan kes tiger. Filem ini juga turut dihiasi dengan komedi dalam babak-babak yang di tayangkan.

apakah yang akan berlaku pada Yana dan Fadil ? adakah mereka mampu membersihkan nama mereka. jangan lupa saksikan tayangan filem ini di pawagam..

--

Kalau korang yang dah tengok trailer filem abang long fadil 2 , mesti korang boleh nampak beberapa aksi komedi yang ditonjolkan dalam filem ni. tengok pelakon pun dah tau kan . hehe agak-agak filem ni mampu hits tak macam filem-filem aksi yang lain ?

korang dah tengok ke ?

baca juga : Sinopsis Drama Ops Cinta Din Sardin

loading...

0 comment... add one now