Sinopsis Drama Raisha

Sinopsis Drama Raisha. Drama baru yang akan ditayangkan tidak lama ini adalah drama Raisha. Jalan cerita dan Sinopsis Drama Raisha ini dikatakan agak menarik dari segi bagaimana cerita ini di olah. Dibintangi  oleh ramai pelakon berkaliber, pastinya drama ini mendapat tempat dalam kalangan peminat. korang dah tahu ke apa sinopsis drama raisha ?

Bagi yang belum tahu, korang boleh baca di bawah. Peneraju utama drama ni kalau korang perasan adala diana danielle. nampak macam dia sorang jer belakon kan. hehe sebab poster drama ni ada gambar dia jer. hehe itu tanda nya yang diana adalah pelakon utama. jom kita baca Sinopsis Drama Raisha .

Sinopsis Drama Raisha
Sinopsis Drama Raisha


Sinopsis Drama Raisha


Kisah ini bermula dengan sebuah keluarga kecil Arfah dan samsudin. Setelah lama berkahwin, mereka masih tidak mempunyai anak. setelah menunggu sekian kalinya, mereka di kurniakan seorang zuriat yang diberi nama Raisha. beberapa masa selepas itu, arfah meninggal dunia akibat kemalangan. Maka tinggallah Raisha dan Ayahnya.

Walaupun mereka hanya tinggal berdua, ayahnya tetap memberikan segalanya kepada raisha apa yang di inginkan.Sehinggalah bila dia dewasa, dia mula memberontak apabila permintaannya tidak ditunaikan oleh ayahnya. hubungan mereka juga sekali sekala tegang. mereka selalu meluahkan perasaan di kubur arfah.

Raisha terpilih untuk mengikut pengajian di universiti swasta. Impian Raisha untuk bebas dari kawalan ayahnya dilihat seperti berjaya. semakin hari dia semakin liar dan mula terjebak dengan aktiviti yang tidak sihat. dia juga bekerja di kelab malam dan berkerja sebagai peneman sosial.

satu hari, kelab mereka diserbu oleh penguatkuasa. apa kah yang berlaku pada raisha ? mampukah dia kembali ke kehidupan asalnya ?

--

Entri Sebelum - Sinopsis Drama Titian Cinta.

Sama-sama kita nantikan siarannya di Tv 3 nanti ya. tak silap aku tayangan akan bermula pada 21 September 2017 ini. jadi, sekarang ni korang baca Sinopsis Drama Raisha je lah kan. hehe lepas ni baru tengok drama betul. apa pendapat korang mengenai Sinopsis Drama Raisha ?


loading...

0 comment... add one now