Sinopsis Drama Titian Cinta

Drama adaptasi novel ini bertajuk drama titian cinta. Drama ini menggantikan drama meh sandar lagi yang sudah selesai episod tayangan dia. dah habis dah cerita mira filzah. hehehe korang nak tahu tak sinopsis drama titian cinta ? jom baca di bawah ini .

Drama baru ni di bintangi oleh pelakon seperti zul ariffin dan juga farah nabilah sebagai peneraju utama. Mesti ramai peminat menantikan drama lakonan dua artis dan juga pelakon ini.berikut merupakan Sinopsis Drama Titian Cinta

Sinopsis Drama Titian Cinta
Sinopsis Drama Titian Cinta

Sinopsis Drama Titian Cinta


Ia mengisahkan tentang kisah aisy yang di hina dan di halau oleh suaminya kerana seorang perempuan lain. Harris berasa menyesal dengan tindakan dia yang sanggup melakukan perkara sedemikian pada isterinya. setelah 4 tahun, aisy kembali ke tanah air.

Dia terkejut kerana dia menyangka yang dia telah di ceraikan. tapi sebenarnya tidak. Dia juga terkejut dengan perubahan suaminya iaitu harris yang asalnya seorang yang cepat marah dan panas baran kepada seorang yang penyayang.

hubungan mereka kembali seperti biasa.

sehinggalah bekas tunang aisy muncul kembali. sejak dari itu Harris menjadi seperti dahulu. kuat marah dan panas baran.  Sifat cemburu yang berlebihan juga kembali muncul dalam hidup haris.

apakah yang akan terjadi kepada kisah keluarga ini ? Jangan lupa tengok tau di tv 3.

Senarai Pelakon Drama Titian Cinta
--

jangan lupa saksikan drama titian cinta ini di tv 3. fuhh lama tak tengok abang sado zul ariffin belakon. hehe korang dah tengok ke drama ni ? kalau dah, jom komen best ketidak. hehe

Post a Comment

Previous Post Next Post