Sinopsis Drama Tukar Tukar Menu

Drama yang kali kedua di tayangkan ini adalah drama tukar tukar menu . drama lakonan izrneen azminda ini pernah di tayangkan pada waktu tengah hari sebelum ini. Mungkin sebab jalan cerita atau sinopsis drama tukar tukar menu ini menarik, jadi ia di tayangkan di slot petang pula. korang sempat tak tengok drama ni semalam? kalau tak sempat korang baca lah dulu di bawah ni ya.


Sinopsis Drama Tukar Tukar Menu



Sinopsis Drama Tukar Tukar Menu


Drama Tukar Tukar menu mengisahkan tentang seorang wanita bernama Khatijah atau Cat yang terpaksa pulang ke kampung untuk menjaga ibunya yang sakit. Cat merupakan seorang janda anak satu yang sebelum ini berkahwin dengan mat saleh.

Di kampung pula dia mempunyai seorang bekas kekasih iaitu Chef Shak yang kini seorang duda anak satu. Chef Shak tidak suka dengan cat sebab cat pernah menolak cintanya. dengan status mereka sekarang menyebabkan Cat cuba untuk memenangi hati Shak balik.

jadi setiap hari mereka menyediakan menu berbeza. untuk diberikan kepada jirannya. apakah kesudahan kisah cinta mereka ini? jangan lupa saksikan di tv 3


Rusdi Ramli merupakan pengarah bagi drama Tukar tukar menu.
--

Aku sempat lah layan sekejap, Sinopsis Drama Tukar Tukar Menu ni banyak mengetengahkan masyarakat kampung dan juga unsur kekeluargaan. jadi memang sesuailah korang tengok dengan ahli keluarga korang setiap hujung minggu. Selamat Menonton.

Post a Comment

Previous Post Next Post