5 Fakta Menarik Mengenai Biodata Raja Azura


Biodata Raja Azura


Peserta Gegar Vaganza 4 , Raja Azura merupakan seorang pelakon, penyanyi dan juga pengacara yang dikenali ramai. Orang lebih kenal dia dengan nama kak engku, hehe siapa sangka yang raja azura ni penyanyi kan . hehe maklumlah kita ni masih muda , tau-tau tengok dia dekat tv jadi pengacara jer. hehe

muda la sangat kan. hehehe

Biodata Raja Azura 



  1. Nama Penuh : Raja Azura binti Tengku Ahmad Tajudin
  2. Nama Artis : Raja Azura
  3. Tarikh Lahir : 18 Ogos 1972
  4. Asal : Kedah 
  5. Umur : 45

Instagram Raja azura : https://www.instagram.com/raja_azura/

Kisah dia bercerai sebelum ni pun dapat perhatian media secara meluas tau. takpa, kita doakan dia bahagialah kan. raja azura juga seorang penyampai radio di pejabat radio sinar fm . ingat tak lagi masa dia handle sinar pagi dengan sallehh yaakob kalau tak silap. hehe

lawak kan . sekarang ni dia tak jadi DJ radio dah. jadi korang sokonglah dia dekat gegar vaganza 4 tau.


loading...

0 comment... add one now