DRAMA RED VELVET LAKONAN ALIF SATAR DAN NEELOFA

Assalamualaikum korang, semalam sempat tak tengok drama RED VELVET  ni. tak sempat ? kalau tak sempat korang layan dekat youtube je lah ya. drama red velvet ni menggantikan drama awak suka saya tak. antara pelakon dalam drama red velvet ini adalah seperti alif satar, Neelofa , Nadya Syahera dan ramai lagi . korang mesti dah tahu kan, kalau tak tahu, korang boleh baca di  senarai pelakon drama red velvet .

Drama adaptasi dari novel karya Acik Lana ini merupakan antara drama yang di ambil dari penulisannovel hebat di malaysia. jadi tak sabar nak tengok macam mana jalan cerita drama ini.


DRAMA RED VELVET LAKONAN ALIF SATAR DAN NEELOFA
DRAMA RED VELVET LAKONAN ALIF SATAR DAN NEELOFA


Sebenarnya aku tertarik dengan drama ni adalah kerana pelakon dia. aku jangkakan nanti mesti ada hashtag baru yang akan di perkenalkan oleh peminat drama ni. heheh macam dulu ada lofatah lah dan sebagainya.

Tapi Alif Satar pun dah kawin, jadi mungkin kurang sikit lah sambutan untuk buat macam tu kan. tapi tak pa, kita fokus kepada jalan certia atau sinopsis drama red velvet ni sebabnya drama ni ada kekuatan jalan cerita yang agak berbeza berbanding drama sebelum ni.

ada kisah mengenai seorang perempuan yang nak kawin dengan suami orang. haaa, siapa dia ? korang kena tengok lah nanti. semoga drama ini berjaya menjadi viral seperti drama sebelum-sebelum ini kan.

sekian.

loading...

0 comment... add one now