Senarai Penuh Peserta Gegar Vaganza 4

Senarai Penuh Peserta Gegar Vaganza 4
Senarai Penuh Peserta Gegar Vaganza 4


Assalamualaikum, Gegar Vaganza telah memasuki musim ke 4 pada tahun ini. selama 4 tahun rancangan yang mengetengahkan peserta-peserta dari kalangan artis lama yang pernah terkenal satu ketika dahulu. kiranya macam nak bagi platform untuk diorang kembali dalam dunia seni.

Sebagai contoh, Siti Nordiana  juara musim ke 2. sebelum ni orang dah lama lupakan nana tau. sejak menang GGV2 barulah rezeki dia mencurah-curah kembali. dia pun masih muda lagi kan. jadi sebut pasal juara ni rasa nak tau lak siapa lah peserta gegar vaganza 4 ni kan. hehe aku dah ada jawapan dia, korang baca di bawah ya.

Senarai Penuh Peserta Gegar Vaganza 4


Musim ke empat gegar vaganza tahun 2017 ini macam ada kelainan sikit berbanding musim sebelumnya. Klu peserta pun diberi melalui video di facebook. Dengan cara ini, peminat-peminat pun kemain lah ternanti-nanti nak tengok siapa penyanyi yang ikut serta untuk ggv4 ni.

Peserta Gegar Vaganza 4 

  • Aqasha
  • Lan Kristal
  • Hazami 
  • Tia Jinbara
  • Ferhad 
  • Firman 
  • Aishah
  • Liza Hanim
  • Elyana
  • Syura
  • Haida
  • Raja Azura

Nak tengok gambar depa, meh tengok di SINI .

Senarai Penuh Peserta Gegar Vaganza 4
Senarai Penuh Peserta Gegar Vaganza 4


Juri Gegar Vaganza 4

Untuk musim keempat ini , mereka masih mengekal kan Tok ram sebagai juri tetap. selalunya program ini akan ada 3 orang juri. sebelum ini Tok ram bersama dengan Tok Kat tapi untuk musim ini tak pasti bagaimana kerana tak di sebutkan nama Dato Kadijah Ibrahim dalam senarai juri bersama Dato Ramli MS . seperti biasa juga ada seorang juri jemputan untuk setiap minggu konsert gegar vaganza 4 ini.

Pengacara Gegar Vaganza 4 .

Tak perlu dah kot aku terangkan dekat korang kan. Nabil Ahmad dan Jihan Muse masih dikekalkan sebagai pengacara ggv 4 ini. ramai yang dah mula rindu dengan keletah dan lawak spontan mereka di atas pentas terutamanya masa sekali dengan Dato Seri Vida kan hehe

Senarai Lagu Gegar Vaganza 4 .

Nanti aku akan update mengenai semua lagu-lagu setiap minggu untuk korang baca ya. untuk minggu pertama tak silap aku kebanyakkan mereka akan bawa lagu sendiri. takpa nanti aku update kemudian ya.

Minggu Pertama :

Peserta Tersingkir ggv4 

untuk musim ini, aku cuba update dekat korang siapa yang tersingkir setiap minggu. jadi korang tunggu lah yer. aku rasa minggu ke dua nanti baru ada yang tersingkir. hehe skrip dia sama jer kan.

Minggu  1 : 

Penutup, kita harap dengan peserta gegar vaganza 4 ni akan memberi persaingan yang sihat di antara mereka kerana program ini bertujuan untuk meningkatkan populariti mereka kembali. jadi ambil ini sebagai peluang untuk anda. Bagi peminat GGV , sabar sehingga 29 oktober 2017 ini untuk konsert ggv 4 yang pertama. tak sabar nyaa. hehe 


loading...

0 comment... add one now