Sinopsis Drama Dia Tv3

Drama baru yang akan mula ditayangkan iaitu drama DIA tidak lama lagi( dah mula tayang dah sebenarnya ) .

" Apa Sinopsis untuk drama Dia di TV3 ni ? "

ramai yang tanya mengenai benda ni hehehe . nanti aku cerita di bawah ya.

sebelum tu, aku nak bagitau korang yang drama ni ada keunikan tersendiri apabila di bintangi oleh pelakon hebat seperti janna nick, Adi Putra dan pelakon kacak dari indonesia iaitu Irwansyah.

Wow, mesti best kan .

selain diorang ni, Izara Aisyah juga ada membintangi drama 60 episod ini, jadi korang kena baca dulu sinopsis ni dulu dan kemudian korang kena tengok kesemua episod yang ditayangkan.


Sinopsis Drama Dia Tv3
Sinopsis Drama Dia Tv3


Sinopsis 


Korang tahu tak mengenai sinopsis drama ni ? Janna nick berlakon sebagai apa dalam cerita ni ? haaa, kalau tak tahu jom baca di bawah .

Adit lakonan Irwansya seorang lelaki yang diwasiatkan oleh ayahnya untuk menyambung warisan perniagaan mereka di malaysia. Dia memang seorang lelaki yang baik. jadi dia berusaha sebaik mungkin untuk menunaikan permintaan ayahnya itu.

Selain mewarisi perniagaan,dia juga di minta untuk mengahwini anak perempuan rakan ayahnya. sebenarnya dia sudah ada pilihan hati sendiri namun dia terpaksa ikut apa yang ayahnya minta.

apa yang akan berlaku seterusnya, korang kena tengok drama ini di Tv3.

Pelakon Drama

Antara pelakon yang membintangi drama ini adalah Janna Nick, Irwansyah, Adi Putra, Emma Maembong dan ramai lagi.

korang tahu tak, drama dia ini menggabungkan pelakon  dari Indonesia dan Malaysia. Jarang kita tengok karya macam ni  kan. jadi jangan lupa tengok drama ini mulai hujung minggu ini.

14 oktober ini tarikh mula siaran untuk drama ini. lepas korang baca Sinopsis Drama Dia Tv3 , ni pastikan korang tengok drama 60 episod ini tau.

memang unik dan rare , rugi kalau korang tak tengok ada janna nick kot . hehehe
loading...

0 comment... add one now