Senarai Penuh 12 Lagu Anugerah Juara Lagu 2018 ( AJL 32 )

Assalamualaikum. hai korang. hari ni kita nak sembang pasal Anugerah Juara Lagu 32 atau AJL 32. hari ahad baru ini telah selesai separuh akhir Muzik-muzik 32. dan senarai lagu untuk AJL 32 pun telah di umumkan. siapakah yang pergi ke final ? bila pula Anugerah Juara Lagu 32 ni bakal berlangsung ?

semua persoalan korang ini akan dijawab dibawah.
hehehe

lagu ajl 32

tak sabar-sabar nak tahu kan.
sebelum tu, aku nak bagi tau

Siapa dan lagu mana yang layak ke Anugerah Juara Lagu ke 32.


   ❤  Sejati - Faizal Tahir
   ❤  Tergantung Sepi - Haqiem Rusli
   ❤  Jampi - Hael Husaini
   ❤  Separuh Mati Ku Mencintai - Dayang Nurfaizah
   ❤  Amboi - Ultimet
   ❤  Lebih Sempurna - Syamel
   ❤  Aku yang sebenarnya- Hazama
   ❤  Akhirnya, cinta- Salma
   ❤  Menahan Rindu - Wany Hasrita
   ❤  Aku Cinta - Syamel dan Ernie
   ❤  Bayang - Khai Bahar
   ❤  Warkah Untukmu- Ara

rasa macam korang dah tahu kan. hahaha
tapi aku update jugalah kan.

AJL merupakan antara anugerah yang dinantikan oleh penggiat muzik tanah air.
tak mustahillah ada yang tak puas hati ,
rasa sedih bila tak layak ke anugerah juara lagu ni .

Oh ya. Bila AJL 32 ?
... kalau korang perasan, AJL 31 haritu baru berlangsung pada januari 2017 kan.
jadi AJL 32 di jangka pada Januari 2018 nanti.

jadi korang dah bersedia ke belum ?
>> tak sabar nak tengok persembahan akhir kesemua lagu anugerah juara lagu 2018 nanti.

jom kongsikan dengan rakan-rakan lain. terima kasih.

loading...

0 comment... add one now