Sinopsis Drama Jurnal Suraya Lakonan Johan As'ari dan Nad Zainal

Sinopsis Drama Jurnal Suraya


Hari ini akan bermulanya tayangan drama jurnal suraya.
korang tahu, drama ini mempertaruhkan dua pelakon hebat iaitu Johan As'ari dan Nad Zainal. fuhhh mesti best kan.

sediakan tisu tau, sebab cerita ni sedih sangat. hehe

SINOPSIS DRAMA JURNAL SURAYA


Drama Jurnal Suraya ini merupakan drama yang mengisahkan tentang dua orang pesakit. suraya seorang pesakit leukimia manakala, Alif seorang pesakit kanser tulang.

perkenalan diorang ni bermula sebagai kawan biasa.
tapi lama-lama diorang dah mula suka sama suka.

sweet kan.

tapi ada sesuatu yang berlaku.

suraya akhirnya berkahwin dengan pilihan keluarga dia... alah sedihnya.
alif pula berkahwin dengan tunang dia. sebelum dia kenal suraya, alif dah bertunang.

' alif dan suraya cuba berbaik '

tapi diorang sedar dan akur mengenai pasangan mereka masing-masing.

punca kegagalan diorang adalah masing-masing merahsiakan perasaan masing-masing.

itulah , kalau dah suka tu bagitaulah. kan dah rugi kan. hehehe

emosi lak aku. hahaha

Share tau sinopsis untuk drama jurnal suraya ni. tak sabar nak tengok nad dengan johan berlakon sekali kan. hehe
loading...

0 comment... add one now