Sinopsis Telefilem Wanita Terindah Lakonan Fattah Amin dan Fazura

Sinopsis Telefilem Wanita Terindah Lakonan Fattah Amin dan Fazura. Hai korang, sihat ke ? hari ni aku nak kongsikan pasal telefilem atau drama yang akan di tayangkan di Astro First. haa WANITA TERINDAH . dalam cerita ni ada fattah amin tau. hehe korang mesti nak tahu apa sinopsis drama ni kan. antara pelakon dalam drama ni adalah seperti fazura, nik adam mika dan ramai lagi.

sebelum tu aku nak tanya, korang dah dengar tak lagu 1234u yang fattah nanyi tu ? haaa kalau dah mesti korang perasan watak watak dalam tu sama dengan telefilem ni.

Telefilem Wanita Terindah


ya, pandai pun . lagu tu adalah lagu tema untuk telefilem wanita terindah ni. hehe

Sinopsis Telefilem Wanita Terindah 


Siapa wanita terindah dalam hidup fattah amin ? ehh boleh pula tanya soalan macam tu kan. hehe sebenarnya secara keseluruhan telefilem ini adalah mengenai seorang lelaki yang sangat respect dan hormat ibunya. kiranya dalam dunia ni wanita terindah adalah ibunya dan tak ada perempuan lain yang lebih hebat dari ibunya.

watak lelaki itu adalah Fahim. seorang anak yang baik tetapi sangat panas baran. dia paling tak suka bila orang tak puas hati dengan dia. mesti dia akan mengamuk.

Lain pula dengan watak perempuan lakonan Fazura yang membawa watak sebagai Nuryn. Semua orang suka dekat nuryn. tetapi fahim tak. dia cuba menidakkan yang nuryn ni baik lemah lembut dan lain-lain .

tetapi bila dia ada dalam masalah , si nuryn juga dicarinya.

pada masa yang sama si fahim jeles bila nuryn rapat dengan fikri.

ish dah suka tu bagitau je lah kan. hehehe

agak-agaknya lah kan, korang rasa macam mana pengakhiran sinopsis telefilem wanita terindah ni kan. kalau korang nak tahu, korang kena tengok di astro first tau. selamat menonton .



loading...

0 comment... add one now