Sinopsis Drama Kekasih Paksa Rela Lakonan Remy Ishak dan Intan Najuwa

Sinopsis Kekasih Paksa Rela. Korang tahu tak, tak lama lagi drama baru ni akan mula ditayangkan tau. dikatakan drama ni akan akan menggantikan cerita lelaki itu pemilik hatiku. Pelakon dia pula gandingan antara Remy Ishak dan Intan Najuwa. gandingan orang lama dan baru tuuu.. hehe senarai pelakon drama ni ada di sini - pelakon drama kekasih paksa rela .

Drama Kekasih Paksa Rela


Sinopsis Drama Kekasih Paksa Rela


Ia mengisahkan tentang seorang lelaki bernama adham ( Remy Ishak ). dia dengan pasanganya rosnaida( Ain Edruce ) berkahwin tanpa persetujuan ayahnya selepas diorang dah habis belajar tau.

ish ish ish

Rosnaida pula seorang yang keras kepala, usaha adham untuk merapatkan hubungan dia dengan ayah mertuanya pun gagal.

satu hari ,

Adham terserempak dengan hanan ( Intan Najuwa ) .

seorang perempuan yang telah kematian ayahnya dan sekarang dia tinggal dengan ibu dan ayah tirinya.

tapi sayang ,

ibunya lebih menyayangi suaminya berbanding anak perempuannya itu.

korang nak tahu apa yang terjadi selepas itu ?

jangan lupa saksikan di tv 3 setiap isnin hingga khamis tau !

sekian.

Click to comment