Sinopsis Drama Kisah Yang Hilang - Seramedi TV 3


Sinopsis Drama Kisah Yang Hilang - Seramedi TV 3


Sinopsis Drama Kisah Yang Hilang. Hai korang, korang dah tengok ke drama baru di tv 3? cerita seram tu. drama lakonan Izzue Islam, Eyka Farhana dan ramai lagi pelakon yang terlibat. drama ni boleh di kategorikan sebagai drama seram komedi. korang dah tengok ke ?

Senarai pelakon kisah yang hilang ada di sini .

Sinopsis Drama Kisah Yang Hilang


Kisah drama ni berkaitan kisah seorang penulis terkenal yang ingin menukar genre penulisannya kepada kisah seram. Penulis tersebut bernama fattah aqil. disebabkan dia tidak mempunyai idea dalam menulis, dia buat keputusan untuk pergi ke kampung sungai Ajal.

dekat sini, dia nak mengumpul maklumat mengenai kisah seram di kampung ni untuk dijadikan bahan dalam penulisannya. di sini dia juga berjumpa dengan sabri, asmat dan johan. serta seorang gadis bernama suri bakawali.

kisah seram dalam cerita ni bermula apabila apa yang ditulis oleh fattah menjadi kenyataan. jadi fattah rasa ada sesuatu yang tidak kena. agak-agak korang apa yang berlaku selepas itu ?

korang kena tengok drama kisah yang hilang ini untuk tahu kesudahan cerita ini.

kalau dah si wan gegau, epi pun terlibat dalam cerita ni . mesti jalan cerita dia best dan menarik kan. rugi kalau tak tengok. hehe

loading...

0 comment... add one now