Type something and hit enter

author photo
By On
Sinopsis Drama Mr London Ms Langkawi Lakonan Zul Ariffin dan Izara Aishah, drama yang baru mula ditayangkan di malaysia sejak minggu lepas ini memang kelakar habis... hehehe korang tau pelakon yang terlibat adalah zul arifin , izara Aishah, Amar Baharin dan ramai lagi. yang paling tak leh blah adalah depa ni loqlaq bak hang.. hehe

kalau korang nak tengok Izara Aishah bahan Zul Arifin , korang kena tengoklah drama ni.

Sinopsis Drama Mr London Ms Langkawi


Sinopsis Mr London Ms Langkawi adalah mengisahkan tentang seorang lelaki yang membesar di london kembali pulang ke kampung halamannya. dia disambut oleh sepupu, atuk dan neneknya di sini (langkawi).

....  sepupu dia nama liyana, dia ni memang gengster habis lah.. hehehe
asal jumpa dengan aidid ( lelaki london ) pasti ada ja yang bertekak dan bergaduh.

itulah perangai depa.
liyana atau nana ni pula jenis yang kuat menyakat.

habis si zul arifin a.k.a aidid tu kena bahan. hehe
sebab tu aku cakap, cerita ni lawak.

dalam kemesraan diorang dua ni, ada yang iri hati.
siapa tu?

dira, sepupu diorang juga.
dia nak mengorat aidid.

tapikan aidid asyik dengan nana ja..
itu yang dia jeles tu.

korang nak tahu kesudahan cerita ni tak ?

kalau nak tahu, kena tengok lah drama ni.
aku pun baru dok tengok ni. hehehe


Click to comment