Sinopsis Drama Tak Ada Cinta Sepertimu ( Astro )

Inilah drama zahirah macwilson dengan syafiq kyle tu. hehehe ramai yang dok tanya bila cerita ni akan keluar. ni dah keluar dah. korang tengok tak ?? hehe aku nak tanya, betul ke tak ada cinta ? hehe ke main-main sahaja? kalau nak tahu, jom baca jalan cerita dekat bawah ni ya.

Sinopsis Drama Tak Ada Cinta Sepertimu . 


Drama tak ada cinta sepertimu ini mengisahkan tentang perjalanan cinta diantara seorang lelaki bujang bernama Hazran Widad dengan seorang ibu tunggal yang mempunyai anak dua bernama athea.

Sinopsis Drama Tak Ada Cinta Sepertimu ( Astro )
Nik Adam Mika dalam Drama Tak Ada Cinta Sepertimu ( Astro )


kisahnya bermula ketika kereta athea menghalang laluan kereta hazran. anak athea pula memecahkan cermin keretanya dan menculik smokey. seekor kucing kepunyaan hazran. dari sini mereka saling mengenali diantara satu sama lain.

hubungan mereka juga makin rapat.

Bella, kekasih hazran pula sering menyalahkan athea yang menjadi punca hubungan dia dengan hazran sering bergolak.

sejak dari itu, hazran tak mahu berjumpa lagi dengan athea dan anak-anaknya.

Azam pula datang dalam hidup athea menyebabkan hazran dan athea susah untuk memperbetulkan hubungan  mereka.

namun, hazran tekad untuk mencari peluang kedua.

agak-agaknya kan.

apa yang akan terjadi nanti ? hehehe itu korang kena tengoklah drama ni sampai habis. baru lah boleh tahu ending dia kan. hehe .

selamat menonton.

Click to comment